Ik geloof erin dat als de visuele uitstraling van jouw bedrijf afgestemd is op wie jij bent, dat je moeitelozer jouw lievelings klanten aantrekt.
Ik geloof erin dat als de visuele uitstraling van jouw bedrijf afgestemd is op wie jij bent, dat je moeitelozer jouw lievelings klanten aantrekt. Niet omdat je uitstraling zo mooi is (wat het natuurlijk wel is), maar omdat ze met jou als persoon willen werken. Iedereen kan het werk doen wat jij doet, maar niemand kan jouw persoonlijkheid kopiëren én dát is jouw USP.
Ik ga je helpen om dit zo te vertalen dat jouw persoonlijkheid van het beeld afspat en jouw klantbeleving waardevoller wordt.
Je bedrijf is je trots, dat waar jij naartoe hebt gewerkt om in te richten zoals het ondernemen voor jou werkt. Maar straalt het nu 100% jouw persoonlijkheid uit? Of is het een vertaling van wat je denkt dat jouw klanten willen zien?
mijn verhaal
Als klein meisje wilde ik het al: anders zijn. Niet perse anders zijn door keihard op te vallen, maar laten zien wie ik ben, waar ik blij van wordt en wat mijn stijl is. Zodat ik niet een kopie van een ander ben, maar mijzelf als uniek individu laat zien en met die basis anderen kan helpen. Op mijn eigen manier.
Daarnaast geloof ik dat God een plan in jou en mij heeft gelegd met ieder zo haar talenten. Door die talenten te ontdekken en na te streven heb je plezier in je werk en onderscheid je jezelf.
Eerst vond ik dat rete-spannend, maar langzamerhand leerde ik mijzelf de afgelopen jaren steeds beter kennen, leerde ik ontdekken waar ik mijn steentje aan wil bijdragen op deze wereld ging ik mezelf onderscheiden.
Voordat ik ging ondernemen onderscheidde ik mij voornamelijk in kleurrijke kleding. Maar ik doe het ook in omgang met mensen: ik wil dat iemand zich gezien voelt. Ik hou dan ook enorm van het geven van onverwachte kaartjes of cadeautjes die aansluiten bij iemands persoonlijkheid.
Omdat ik erin geloof dat iedereen iets moois in zich heeft en ik dat wil terugkoppelen. In privésferen en in mijn werk: we mogen opstaan om te gaan schitteren (en de ander te laten schitteren). En daar wil ik het verschil maken!
Tijd om aan de slag te gaan!
wie ben ik

alles over
Suzanne
Het creatieve brein achter het bedrijf, de ontwerpen en gesprekken die je met mij aangaat. Leer mij hier kennen!
Liever gelijk bewonderen wat voor
ontwerpen ik maak? Bekijk mijn portfolio!
feitjes over mij:
01
Ik schrijf alleen met zwarte pen. Ik. kan. het. niet. aan. om. notities. te. maken. met. blauwe. pen. Of nog erger: mijn agenda gevuld met blauwe en zwarte inkt. Brrr ik krijg er nu al rillingen van. Dus heb ik al-tijd een zwarte pen bij mij (prioriteiten hè).
02
‘Boer zoekt vrouw’ is echt mijn lievelings programma. Ik vind dat zo lief en kneuterig dat ik helemaal wegsmelt op de bank. (Oke Expeditie Robinson komt op een goede 2e plek, dol op die avonturen en sportieve uitdagingen).
03
Ik luister de hele dag door worship muziek en ik swing liever in de kerk dan in de kroeg. Maar ik lust zeker wel een wijntje (of 3). O en vergeet dan die goed gevulde borrelplank niet, want voor kaas (en pure chocola) mag je mij wel wakker maken.
04
Mijn kledingkast hangt helemaal op kleur en de poging tot een volledig duurzame collectie liep een beetje in de soep vanaf het moment dat ik bij Scotch & Soda ging werken. Daar werk ik dan ook met liefde één dag in de week als stylist.
05
Waar je mij het meest gelukkig mee maakt? Dat is met stipt op 1 als de zon schijnt op mijn favoriete interieur item: mijn discobal. Bijna niets is beter dan een glitterfeestje in de ochtend met een kop heet water en een bak kwark met zelfgemaakte granola.

werken met mij
Onze samenwerking mag voelen als een vriendschap, want oppervlakkig daar houd ik niet van.
We gaan de diepte in, zodat we jou en jouw bedrijf de visuele vertaling geven die past bij wie jij bent en wat je wilt uitstralen.
Zodat je jouw eigen kleurrijke uitstraling hebt en niet ‘een van de zovelen’ bent. Zodat je mag laten zien wie jij bent, waar jij het verschil wilt maken en kunt gaan schitteren.
Ik ben van mening dat we leven om te werken (en met werken bedoel ik dan ál het werk dat je doet, niet alleen je bedrijf), dus is het belangrijk om ons werk zo leuk mogelijk te maken.
Om ervoor te zorgen dat jij met de leukste mensen samenwerkt. Zodat jij elke dag met trots naar je eigen bedrijf te kijkt en weet dat het er goed uitziet en past bij wie jij bent.
Na onze samenwerking heb je de juiste visuele vertaling die het verhaal van jou als ondernemer vertelt, waardoor jij gemakkelijker jouw marktpositie in kan nemen en makkelijker online deelt over jouw aanbod.
Ik denk met je mee hoe we die verandering kunnen laten zien. Verbaal en non-verbaal vertel jij mij wie jij bent en vertaal ik dat tot een huisstijl ontwerp die bij jou past.
Maar aan alleen een huisstijl heb je niet veel. Ik denk ook met je mee hoe je vervolgens jouw huisstijl kunt doorvoeren zodat je een totaalplaatje gaat neerzetten. Een stevige visuele identiteit. De totale uitstraling die jou als persoon vertaalt. Denk aan werkboeken, persoonlijke welkomstcadeaus, alles wat past bij jouw aanbod en de beleving van jouw bedrijf.
Samen zorgen we ervoor dat jouw aanbod waardevoller wordt doordat we jouw visuele identiteit professioneler gaan doorvoeren. Je bedrijf stond al rotsvast, maar ziet er nu ook goed verzorgd uit en past bij jou als persoon.
lieve woorden
Bucketlist
Mooie dromen werkelijkheid maken:
01
Ik wil heel graag een boek ontwerpen (of een papieren agenda). Is dit iets voor jou? Stuur mij dan zeeeker een berichtje 🙂
02
Al jaren heb ik een gitaar, alleen kom ik niet verder dan 4 akkoorden. Dus op mijn bucketlist staat toch wel om ooit fatsoenlijk een liedje (of uberhaupt een ritme) te kunnen spelen 😂
03
In 2023 doe ik een poging tot de bijbel in 1 jaar lezen. Reuze benieuwd of het mij gaat lukken, maar dat zal vooral liggen aan prioriTEITen stellen: iets wat ik best ingewikkeld vind!
04
Op een dag heb ik mijn eigen airbnb met roulerende meubels. Dit is echt mijn allergrootste droom, nu al zin om mijn interieur-brein hier op los te laten. Heb jij toevallig een plek waar ik je mee kan helpen of heb je een ander goed idee? Laten we dan zeker even sparren!


samenwerken met mij
Geen tijd meer te verliezen.
We gaan nu starten. Klik op de knop.