Aan de slag met jouw

“I’ve learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”

Maya Angelou

01

Jouw huisstijl

Met een visuele fundering ga jij een professionele uitstraling neerzetten waarmee jij jouw (potentiële) klanten vertrouwen geeft!

02

Jouw werkboeken

Het doorvoeren van jouw huisstijl in functionele, professionele en mooi opgemaakte werkboeken zorgt voor herkenning.

03

Jouw totaalplaatje

Als jij jouw stijl duidelijk doorvoert ga jij meer klanten aantrekken, blijven zij bij jou plakken en kun jij meer waarde gaan uitdelen!

JOUW HUISSTIJL IS JOUW FUNDERING. ZODAT JE WEET WAAR JE OP STAAT, WAAR JE OP KUNT BOUWEN EN JE ER NIET DOORHEEN ZAKT!

Het moment dat mensen jouw product of dienst gaan kopen (waar jij natuurlijk helemaal achter staat, want hallo: jij verkoopt het) is het moment dat zij een emotie voelen.

Welke emotie, welk gevoel en welke persoonlijkheid wil jij overbrengen? Als jij die blijheid, enthousiasme, jouw rustige uitstraling, you name it, al vanaf het begin in al jouw visuele uitingen laat terug komen (wat begint bij jouw huisstijl) dan gaan zij voelen en ervaren dat ze iets van jou willen kopen. Omdat jij uniek, bijzonder en persoonlijk bent!

Jij staat achter jouw product of dienst dus wil je toch dat overal waar jij jezelf laat zien, jouw potentiële klant in 1 oogopslag in de gaten heeft wie jij bent en wat jij te bieden hebt! Dus gooi jouw persoonlijkheid in de strijd!

Wat een huisstijl daar dan aan bijdraagt? Het is jouw visuele fundering, waar jij altijd op kunt terugvallen. Het scheelt jou tijd want je weet vanuit welke basis je werkt. Je creëert herkenning bij jouw klanten waardoor jij hun vertrouwen gaat krijgen.

EN ZEG NOU ZELF! WAT IS ER BELANGRIJKER DAN DAT JE VERTROUWEN HEBT IN IEMANDS DIENST OF PRODUCT?

start met jouw huisstijl

Jij hebt een huisstijl: jouw logo die uitstraalt wie jij bent, bijpassende kleuren waar je u tegen zegt, lettertypes die onderscheidend zijn en iconen waarmee jij een unieke indruk maakt.

Dan gaat het consistent doorvoeren + jouw herkenningsfase van start. Mensen gaan jou herkennen, ze denken zoiets als: ‘hé deze toffe chick heb ik vaker voorbij zien komen, bij haar ziet alles er gelikt uit, van haar kan ik veel leren! Zij heeft geïnvesteerd in een goede uitstraling, dan is ze het vast waard dat ik ook in haar investeer!’

Ik bedoel: hallootjes, dit wil je toch bij anderen overbrengen? En ik ga jou helpen om jouw huisstijl door te voeren.

door met de werkboeken

Die passende uitstraling gaan we nu doorvoeren in een werkboek/ebook/weggever/you name it. Want jouw teksten in een Word document gaan bij niemand in 1x aanslaan. Met álleen mooie praatjes kom je er niet. Heb je wel eens gehoord van het spreekwoord: een beeld zegt meer dan 1000 woorden?

Ben ik het helemaal mee eens. Mensen willen een beeld om iets te kunnen onthouden. En als jij hebt geïnvesteerd in die passende uitstraling, dan gaan mensen jouw uitstraling onthouden, ze geven jouw persoonlijkheid een beeld en slaan dit op in hun brein. En zo denken ze eerder aan jou.

Wil jij ook jouw teksten zo vertalen dat ze gaan spreken? Dat jouw teksten een eigen leven gaan leven en jouw kennis gaan versterken waardoor jij als expert gezien gaat worden? 

belangrijk:

Jouw huisstijl matcht niet met jouw professionaliteit. Jouw huisstijl heeft niet die wow-factor wat jij jouw klanten gunt. Je baalt want jij bent keigoed in wat je doet, maar jouw huisstijl match niet met wie jij bent en hoe jij bent in je vak. Je blijft maar wat proberen maar het wordt nooit zoals je in gedachten had.

Je mist de unieke sparkles die jou onderscheidend maken. Jij bent uniek en met jouw huisstijl wil je graag laten zien dat jij niet zoals je buurvrouw bent. Dat iemand echt bij jou moet komen want jouw hulp is echt giga goed! Maarja door maar wat aan te modderen met kleuren, lettertypes en templates van Canva te gebruiken krijg je niet die professionele stijl en uitstraling en ga je jezelf niet onderscheiden.

Jouw werkboeken komen niet uit de verf. Je blijft maar wat proberen maar het wordt nooit zoals je in gedachten had. Het krijgt niet die ‘wow-factor’ wat je de lezers van jouw werkboeken gunt. Jij baalt als een stekker want jij had zoveel meer uit die werkboeken kunnen halen.

Jouw expertstatus komt goed uit de verf, waardoor jij passende klanten binnenhaalt. Jij bent helemaal toe aan die extra stap waarmee jij jezelf onderscheidend maakt. Je hebt vertrouwen in wat jij doet en dat straal je uit met jouw huisstijl. Jij wordt blij van jouw huisstijl en hebt zin om jezelf te laten zien aan jouw klanten zodat jij hen nog beter kunt gaan helpen met jouw waarde om het verschil te maken.

Jouw persoonlijkheid springt eruit! Jouw klanten zien wie jij bent en hebben vertrouwen in jou. Jouw huisstijl is een vertaling van wie jij bent en hoe jij jouw klanten het liefst helpt. Het is alsof ze jou op papier voor zich hebben. Laat maar komen die klanten want jij zet jezelf stevig in de markt en laat zien waar jij jouw klanten mee kunt helpen.

Jouw werkboeken zijn he-le-maal uniek. Jouw werkboeken worden ontworpen naar al jouw wensen + mijn inzichten wat ervoor zorgt dat jouw werkboeken aantrekkelijk zijn om in actie te komen. Jouw werkboeken zijn een papieren vertaling van wie jij bent en hoe jij jouw klanten het liefst helpt. Het is alsof ze jou in levende lijve voor zich hebben staan. Jouw werkboeken zijn onderscheidend en niet eenvoudig na te maken. Terwijl iedereen standaard templates gebruikt, kies jij ervoor om net dat beetje extra te geven aan jouw lezers, waardoor zij gemotiveerder zullen zijn. Zo kun jij jouw klanten op z’n allerbest helpen.

Wij zijn een match als:

Huisstijl

€997,- excl btw

Betaling in twee termijnen

inhoud pakket

(een handboek waarmee jij jouw stijl tot in de puntjes zelf kan doorvoeren jij een professionele uitstraling neerzet)

Bijv: 5 social media templates, 5 highlight covers, (bedankt)kaartje, ebook van 5 pag, in overleg veel mogelijk, zodat jij een vertaling hebt waar je ook écht wat aan hebt! 🙂

01 | brainstormsessie
02 | concept voorstellen + samen doornemen
03 | tot drie correctierondes
04 | definitieve versie huisstijl + huisstijl handboek
05 | overige aanvullingen

4-6 weken

Huisstijl + werkboeken

vanaf €1397,- excl btw

Betaling in drie termijnen

inhoud pakket

(een handboek waarmee jij jouw stijl tot in de puntjes zelf kan doorvoeren jij een professionele uitstraling neerzet)

Bijv: 5 social media templates, 5 highlight covers, (bedankt)kaartje, ebook van 5 pag, in overleg veel mogelijk, zodat jij een vertaling hebt waar je ook écht wat aan hebt! 🙂

Met 20 pagina’s aan geschreven tekst door jou (meer pagina’s tegen bijbetaling). Houd er rekening mee dat na ontwerp en opmaak het aantal pagina’s van jouw werkboek verdubbeld is.

  • Werkblad
  • Presentatie opmaak
  • Website/online programma opmaak
  • Kaarten
  • Planner
  • Stickers
  • Veel mogelijk in overleg

01 | brainstormsessie
02 | concept voorstellen + samen doornemen
03 | tot drie correctierondes
04 | definitieve versie huisstijl + huisstijl handboek
05 | werkboek ontwerp
06 | overige aanvullingen

6-10 weken

Werkboeken ontwerp

In het proces van werkboeken, ebooks, werkbladen etc denk ik met jou mee wat het beste bij jouw bedrijf en online programma past. Zo kijken we hoe we jouw teksten visueel het beste eruit kunnen laten springen, verwerken we spelelementen, quotes of onderdelen die jou typeren in het ontwerp. 

FAQ:

Ik begrijp het als je snel, snel, snel wilt, zodat er een website, een training o.i.d. kan komen. Ik werk maar met 2-3 klanten tegelijk en daardoor kunnen wij snel schakelen. Daarnaast is een huisstijl wel een proces wat tijd en creativiteit nodig heeft, maar ik streef ernaar om jou huisstijl binnen een maand te realiseren. Dit ligt uiteraard ook aan hoeveel tijd jij neemt om te kiezen welke ontwerpen bij jou passen.

Wat ik vaak voorbij zie komen is dat ondernemers denken dat ze een goede huisstijl hebben, maar er – naar mijn mening – nog veel mist. Ik vind het belangrijk dat jouw huisstijl compleet is, dat het helemaal JOU uitstraalt en dat je vanuit daar geweldige werkboeken kunt ontwerpen. Ben jij ervan overtuigd dat jouw stijl helemaal staat, neem dan ook zeker contact met mij op dan kunnen we dit bespreken!

Als jij iemand bent die zich wil onderscheiden met jouw huisstijl/werkboeken/weggevers/ ebooks dan ben je bij mij aan het juiste adres. Door te luisteren naar jouw wensen en ideeën kan ik met jou meedenken hoe we deze op een unieke manier kunnen verwerken.

Omdat ik het mega belangrijk vindt dat jij zelf aanpassingen kunt doen in jouw ontwerp. Niets is vervelender dan dat jij voor elk wissewasje aan mij moet vragen of ik een aanpassing kan doen. Op die manier kan jij snel schakelen en levert dat jou tijd op.

Je kunt eenvoudig een gratis account op Canva.com maken. Als jij van plan bent veel gebruik te maken van Canva voor werkboeken/socials, dan raad ik aan om de betaalde versie te nemen. Zo kun je jouw eigen lettertypes ook uploaden zodat jij jezelf écht kunt onderscheiden.

Gratis brainstormsessie

Is het nu tijd dat jouw online programma professioneel en herkenbaar mag worden? Alleen weet jij niet waar te beginnen?

In deze 30-min brainstormsessie denk ik mee over hoe jij door de uitstraling van jouw programma aan te passen, je overkomt als expert, als belangrijk, als dit-kan-ik-echt-niet-missen-want-dit-ziet-er-fantastisch-uit.

En dat wil je! Want jij wilt die klanten binnenhalen toch? Laten zien wat je in huis hebt? En dat laten zien begint vanuit jezelf en die visuele fundering.

lieve woorden